Højttaler, B&W, 601 S3
€1.380,00
Beskrivelse
Højttaler, B&W, 601 S3
SENDER GERNE!
Flot, klassisk design og "konevenlig" størrelse :-)
Lyden er faktisk MEGET stor og med god bund - ikke kun i forhold til størrelsen men også i forhold til gulvhøjttalere. Jeg ved godt, at det lyder mærkeligt.
NB: Jeg har også en lille, god Bluetooth-forstærker til en billig penge. Bare skriv.
TOP-ANMELDELSER:
https://bit.ly/3giArX9
De får i snit 4.8 point af 5 point på 50 anmeldelser - det er vel MEGET godt :-)
Det er vel at mærke BRUGERNES anmeldelser - men de professionelle var også meget begejstrede for denne nyklassiker, som har rødder tilbage til 60erne (!).
Citat: '...voice coils of the Gods'.
De har fået The Queen's Award for enterprise innovation.
Om udviklingen af serien:
https://bit.ly/2Tg5zgd
TRYG HANDEL:
Jeg står 100 % inde for varen (både stand og lydkvalitet). Således er du sikret en tryg og god handel. Jeg er som sagt også villig til at yde både garanti og returret, hvis du behandler dem rigtig pænt.
TEKNIK:
- Bas-mellemtone enhed af kevlar, hvilket B&W er kendt for - materialet er en garant for, at de kan holde i mange år endnu.
- Komponenterne er nedarvet fra high-end modeller og derefter masseproduceret.
- Alloy-dome tweeter.
MANUAL og specifikationer:
https://bit.ly/2XmS2Vs
OM LYDEN:
De lyder varmt, dybt og dynamisk - men stadig præcist og tydeligt også i toppen. De også gode til tale, så de kan bruges til film.
MEDFØLGER:
- Højttalerkabler i GOD kvalitet i valgfri længde.
VISUELT (se fotos):
Brugsspor og SMÅ overfladiske ridser - ses ikke på mere end ca. en meters afstand.
H: 36.5. B: 20.5, D: 23 cm.
Se mine andre annoncer. Jeg har div. ting, der kan medfølge til rimelige penge - bare spørg:
- Vægbeslag.
- NAD-forstærker med god lyd.
OM CORONA
Du kan desværre ikke komme ind og lytte, men du har returret! Se i øvrigt mere på min DBA-profil.
SE MIN DBA-PROFIL VEDR. NEM AFHENTNING:
Hvis du er i bil kan du parkere gratis.
Du kan få højttalerne med i to "net" med kraftige hanke, hvis du er med metro etc.
Skriv endelig :-)